donderdag 24 april 2014

Hiep hiep hoera voor de jongste Pukkelpopper ooit!

Ja, ja ... een echte feestweek ... want vandaag vierden we de 7de verjaardag van Lylas. Ook al was Lylas wat later dan gepland uit de buik van zijn mama, toch was hij maar 44 cm lang. Hij mag zich niet alleen de jongste Pukkelpopper ooit noemen ( want hij ging als baby al mee naar het grote festival ), hij heeft ook  al een reis naar India gedaan.  Wow!
Lylas liet ons ook nog 2 " fotocabinefoto's " zien, maar hij heeft toch even moeten uitleggen wat dat is: een fotocabine! Zijn knuffelbeer, zijn 1ste pyjama, zijn 1ste schoentjes maat 20, zijn nieuwjaarsbrief uit het 1ste leerjaar, een krantenartikel van Pukkelpop met een leuke foto van hem en zijn kleuterdiploma waren de spulletjes uit zijn 7 levensjaren die hij ons trots liet zien. Een hele dikke proficiat, Lylas!




Even kijken welke maat mijn 1ste schoentjes hadden ...






Lylas in de krant, samen zijn mama en papa!

Zou mijn pyjama nog passen?
Na onze turnles en onze kappersbeurt ( " Juf, kijk hoe cool mijn haren zijn! Dat lukt zo met water en zweet " ), trakteerde Lylas ons op heerlijk vers gemaakte smoothies.  Amai, wat smaakte dat na die loopoefeningen! Met ons buikje vol profiteerden we nog even buiten van het zonnetje... dat mag ook eens hé!









Schollekes, Lylas!

" Juf, trek je een foto van mijn chillen ?"

" Ja, ook van mij... echt chillen! "

Amira maakte een mooi klasverjaardagskaartje voor Lylas...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten