vrijdag 28 juni 2013

Laatste schooldag...

Lieve jongens en meisjes van mijn klasje,

Lieve ouders,

Dank je wel voor de fijne knuffels, de lieve woorden, de mooie bloemetjes, de lekkere pralientjes en zelfgebakken wafeltjes, de vele kaartjes,...

Echt heel lief van jullie!

Het was weer een fijn schooljaar, waarin we samen vele leuke dingen gedaan hebben.

Nu wens ik jullie allemaal een fantastische vakantie met veel zon, plezier en ontspanning...

De kindjes van het 1ste leerjaar zie ik heel graag volgend schooljaar terug in mijn 2de leerjaar en de grote kinderen van het 2de leerjaar moet ik jammer genoeg laten gaan, maar ik wens ze hééééél véééél sukses in het 3de leerjaar bij Ingrid.

Vele groetjes en een dikke knuffel  aan alle kindjes van mijn klas,

Kirsten
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten