donderdag 30 juni 2016

Onze laatste schooldag!

Op onze laatste schooldag hadden we een superleuk afscheidsfeestje: er werd gesmuld, gedanst, gespeeld, geknutseld, gelachen, geknuffeld, ....

Eén ding is zeker: we zijn superblij dat het grote vakantie is, maar ... we zullen elkaar ook zeker en vast gaan missen!





















Tijdens onze laatste afsluitronde van dit schooljaar werden ( zoals beloofd ) de linten van prins / prinses boekenwurm en koning / koningin boekenwurm uitgedeeld.

Een dikke proficiat Kaat, Jade, Ata en Thieme: wat hebben jullie dit schooljaar superveel boekjes gelezen.

Natuurlijk ook een dikke duim aan alle andere jongens en meisjes, want ook jullie hebben supergoed jullie best gedaan: doe zo verder tijdens de grote vakantie :-)






Omdat Kirsten ons echt wel heel erg gaat missen en ons echt een superleuk / flink / ... klasje vond, had ze voor ons allemaal een verrassingszakje gemaakt met een mooie herinnering, iets lekkers, iets echt zomers en iets om onze vakantieverhalen in te schrijven.

' Fotograaf van dienst ' Lander zorgde voor een mooie laatste foto van elk ( nu nog ) eersteklassertje met Kirsten.























En natuurlijk nog eens lachen voor onze laatste klasfoto's van het 1ste leerjaar 2015-2016...





Afscheid nemen op de speelplaats...



Dank je wel lieve jongens en meisjes voor het hele leuke schooljaar: ik heb er echt van genoten!
 Zo zalig om jullie te leren lezen / schrijven en rekenen, uitstapjes met jullie te doen, jullie te zien groeien,...

Jullie waren één voor één lieve kinderen met het hartje op de juiste plaats.

Natuurlijk ga ik jullie dan ook hard missen, maar ik hoop dat jullie regelmatig nog even tijd maken om binnen te springen in mijn klasje voor een knuffel, babbeltje,... :-)

Ik wens jullie een supervakantie en héééél véééél succes in het 2de leerjaar!

Dikke knuffel, 
Kirsten x


Dank je wel lieve ouders en grootouders voor de hele  leuke samenwerking: jullie waren top!

Ook een dikke dank je wel voor de toffe attenties: mijn laarzen kan ik in de tuin met de regen van de laatste weken al supergoed gebruiken en het blik met de boodschapjes van de kids waren superlief!

Ik zie jullie graag terug in september en natuurlijk blijven jullie ook altijd welkom voor een babbel hé :-)

Geniet van jullie vakantie!

Groetjes,
Kirsten
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten