woensdag 20 juni 2012

Welkom !

Terwijl de kinderen van het 2de leerjaar naar een paardenatelier gingen ( foto' s hiervan vind je op de blog van Kristie ), kregen wij vandaag bezoek van de 4 kleuters die volgend schooljaar naar het 1ste leerjaar zullen komen. We begonnen de dag met de praatronde; hier luisterden ' de nieuwe kinderen ' heel aandachtig naar de verhalen van de anderen.
Daarna leerden Sem, Thijs, Selim en Arvid  het woordje  ik . Ze mochten het woordje  ik verschillende keren stempelen en uit tijdschriften knippen. En wat konden deze 4 flinke kerels dit goed!!! Na de speeltijd hebben we samen gepuzzeld en met strijkparels, hamertje tik, ... gespeeld.
Het was voor mij alvast een geslaagde kennismaking! Ik kijk er al naar uit om de flinke kerels in mijn klas te krijgen in september...








1 opmerking:

  1. Super leuke foto's! Wat hebben jullie dat goed gedaan Sem, Selim, Thijs en Arvid! Ik ga jullie met pijn in mijn hart moeten laten gaan maar ik ben er zeker van dat jullie dat supergoed gaan doen in het eerste leerjaar :)

    BeantwoordenVerwijderen